Zainwestuj - nie bój się porażki!!!

Na początku roku trafiłem na ciekawy portal jakim jest BitClub Network. Miałem już jakąś wiedzę na temat kryptowalut ale na temat BitClubu nie wiedziałem nic❔❔❔ Postanowiłem się tym bardziej zainteresować...i jak większość szukać wszelkich informacji w internecie. Oczywiście natrafiłem na wiele negujących artykułów, postów oraz filmów więc zraziłem się💥💥💥 Kilka tygodni później⌛⌛⌛ postanowiłem poszukać nowych informacji ale tym razem komunikując się z osobami, które coś w życiu osiągnęły. Ich zarobki to minimum kilka tysięcy zł miesięcznie💸💲💲💲 Byli bardzo pozytywni😊😊 Z rozmów z nimi oraz z tzw. "hejterami" wywnioskowałem, że ludzie negujący BitClub ogłaszając wszędzie, że to chłam, piramida i nie wiadomo co jeszcze, to w większości osoby nie mające bladego pojęcia na ten temat. Nigdy w życiu nie posiadali ani jednej kryptowaluty nie wspominając już o koparkach. Ale co najgorsze...tych ludzi cieszyłby upadek firmy takiej jak BitClub. Skąd ta mentalność u ludzi i myślenie: "Niech wszystko padnie, a ludzie stracą pieniądze, wtedy będę szczęśliwy bo będzie tak jak mówiłem".
Jak już to zrozumiałem, a same poszukiwania informacji o tematyce zarabiania online zajęły mi kilkadziesiąt ładnych godzin, postanowiłem "ZARYZYKOWAĆ" i zainwestowałem w zarabianie online kosmiczną kwotę 500zł. Pamiętam jak biłem się wtedy z myślami typu: co jeśli nie wyjdzie? Co jeśli stracę te pieniądze? Teraz, jako osoba z prawie rocznym doświadczeniem, spokojnie odpowiedziałbym sobie na te pytania: "NIC BY SIĘ NIE STAŁO!!".
Aktualnie patrząc z perspektywy tych miesięcy stwierdzam, że to były jakieś śmieszne pieniądze.
Zauważcie, że więcej wydajemy na mało znaczące potrzeby typu alkohol, 30-stą parę butów czy gadżet używany przez nas kilka razy(ale były pieniądze więc warto je wydać i coś sobie kupić). Wydajemy z taką łatwością gotówkę aby zaspokoić swoje potrzeby, które tak naprawdę są mało istotne...a mamy problem zrobić z pieniędzmi coś pożytecznego. Bez sensu!
Aktualnie w BitClubie z samego wydobycia nie zarabiam może setek tysięcy dolarów miesięcznie ale mogę spokojnie powiedzieć, że jest to moja druga pensja. 
Podejmij słuszną decyzję i zacznij zarabiać online, a  najlepiej dołącz do BitClub Network :) 

https://bitclubnetwork.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz